مرجع پروژه های دانشجویی رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات

مرجع پروژه های دانشجویی رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات

خرید ارزان و مطمئن پروژه و پایان نامه دانشجویی
مرجع پروژه های دانشجویی رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات

مرجع پروژه های دانشجویی رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات

خرید ارزان و مطمئن پروژه و پایان نامه دانشجویی

دانلود فول آلبوم علی زیبایی – تکتا

دانلود فول آلبوم علی زیبایی – تکتا

آلبوم ها:

آلبوم علی زیبایی – تکتا اون روی سکه

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
آهای دنیا
دل دیونه
آرزومی
حالا دیگه رفته
حالا شد
مال منی
نداره
نیمه ی جونم
اون روی سکه

آلبوم علی زیبایی – تکتا سالی به سالی

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
بذار گریه کنم
نامه
آره من مقصرم
به یاد تو
دل صدایه من
گل صحرا
مدیونم نکن
سالی به سالی
سره سازش

آلبوم علی زیبایی – تکتا زمونه

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
آهای دنیا(رمیکس)
بی معرفت
چشمای من
دل گیرم از تو
دیگه رفتم از یاد
کاره توئه
مشکوک
رده اشکم
تو مهربونی
یک درصد
زمونه

تک آهنگ ها:

بازیای زندگی
بی اندازه
من و دل
عموی بچه ها
بی فایده
همنشین حرف دلم
بنالم
دنیا تنگه دلم
بهونه
بنالم
بذار برم
دل دیونه
غریبه
کوه خاموش
لحظه آخر
مشکوک
تو این دنیا
پیغمبر رحمت
عمو جونم عباس
بی فایده

فرهاد و شیرین

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.