مرجع پروژه های دانشجویی رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات

مرجع پروژه های دانشجویی رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات

خرید ارزان و مطمئن پروژه و پایان نامه دانشجویی
مرجع پروژه های دانشجویی رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات

مرجع پروژه های دانشجویی رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات

خرید ارزان و مطمئن پروژه و پایان نامه دانشجویی

ic

مرجع ‌پروژه ‌هدی ‌دانشجویی ‌رشته ‌کامپیوتر ‌و ‌فناوری ‌اطلاعات ‌دانلود ‌مقاله ‌پیرامون ‌محاسبات ‌ابری ‌سیر ‌تکاملی ‌به‌گونه ‌ای ‌است ‌که ‌می‌توان ‌آن ‌را ‌پس ‌از ‌آب ‌برق ‌گاز ‌تلفن ‌به‌عنوان ‌عنصر ‌اساسی ‌پنجم ‌فرض ‌نمود ‌در ‌چنین ‌حالتی ‌کاربران ‌سعی ‌می‌کنند ‌بر ‌اساس ‌نیازهایشان ‌بدون ‌توجه ‌به ‌اینکه ‌یک ‌سرویس ‌کجا ‌قرار ‌دارد ‌یا ‌چگونه ‌تحویل ‌داده ‌می‌شود ‌دسترسی ‌یابند ‌نمونه ‌متنوعی ‌سیستم ‌محاسباتی ‌ارائه ‌شده ‌دارند ‌خدماتی ‌ارائه ‌دهند ‌برخی ‌آن‌ها ‌عبارت‌اند ‌از ‌رده‌تری ‌توری ‌اخیراً ‌ابری ‌ساختاری ‌شبیه ‌توده ‌ابر ‌به‌واسطه ‌می‌توانند ‌برنامه ‌کاربردی ‌هر ‌جایی ‌دنیا ‌داشته ‌باشند ‌بنابراین ‌می‌تواند ‌با ‌کمک ‌ماشین ‌مجازی ‌شبکه ‌شده ‌روش ‌جدید ‌برای ‌ایجاد ‌پویای ‌نسل ‌مراکز ‌مورد ‌گیرد ‌بدین ‌ترتیب ‌دنیای ‌سرعت ‌سمت ‌توسعه ‌نرم‌افزارهایی ‌پیش ‌می ‌رود ‌جای ‌اجرا ‌روی ‌کامپیوترهای ‌منفرد ‌دسترس ‌میلیون ‌تا ‌مصرف ‌کننده ‌می‌گیرند ‌محبوبیت ‌سه ‌نوع ‌مختلف ‌اشاره ‌شد ‌دید ‌موتور ‌جستجوی ‌گوگل ‌نیز ‌ارزیابی ‌گرفته ‌ ‌پردازش ‌انبوه ‌فاصله ‌زیادی ‌حال ‌افزایش ‌جلب ‌افراد ‌بیشتری ‌است ‌عنوان ‌ ‌قالب ‌بندی ‌ ‌قیمت ‌رایگان ‌فهرست ‌چیست ‌دیدگاه ‌در‌خصوص ‌شناخت ‌بهتر ‌جادویی ‌ظرفیت ‌نامحدود ‌ذخیره ‌سازی ‌جهانی ‌اسناد ‌ویندوز ‌چاپ ‌تفاوت ‌رایانش ‌مشبک ‌لینک ‌مستقیم ‌سرور ‌قدرتمند ‌گروه ‌حجم ‌پَروَنجا ‌کیلوبایت ‌رمز ‌فشرده ‌سایت ‌– ‌علوم ‌مهندس ‌خسرو ‌یعقوبی ‌سخت ‌افزار ‌نرم ‌طراحی ‌وب ‌مطالب ‌مرتبط ‌این ‌مطلب ‌گزارش ‌کارآموزی ‌شرکت ‌ایران ‌خودرو‌دانلود ‌خودرو ‌تحلیل ‌انتخاب ‌واحد ‌دانشگاه‌دانلود ‌دانشگاه ‌نقشه ‌برداری‌دانلود ‌برداری ‌دفتر ‌فرهنگ ‌بازی ‌جورچین ‌زبان ‌سی ‌شارپ‌دانلود ‌شارپ ‌ارسال ‌چهارشنبه ‌خرداد ‌نویسنده ‌یعقوب‌ها ‌آموزش ‌کامپیوتر‌برچسب‌ها ‌آموزش ‌ ‌یعقوبی ‌آموزشی ‌ابررایانه ‌تا ‌ابر‌سیستم ‌ابرکامپیوترها ‌مشبک ‌افزار ‌پروژه ‌دانشجویی ‌کامپیوتر ‌تخصصی ‌مهندسی ‌مهندسی ‌پایانی ‌مقالات ‌کارورزی ‌توسعه ‌رایگان ‌کامپیوتری ‌کامپیوتر ‌کتاب ‌کتاب ‌الکترونیکی ‌آموزشی ‌جدید ‌پی ‌دی ‌الف ‌اسناد ‌دفاعیه ‌پایانی ‌سازی ‌چیست ‌جادویی ‌داده ‌مرکز ‌انگلیسی ‌انگلیسی ‌ترجمه ‌کارآموز ‌ابری ‌بانک ‌اطلاعاتی ‌اکسس ‌دیتا ‌به‌یس ‌فینال ‌افزاری ‌بزرگ ‌ ‌بظ ‌سه‌شنبه ‌مهر ‌نظرات ‌ ‌پاورپوینت ‌پردازنده ‌چند ‌هسته ‌شرح ‌مختصر ‌مقاله ‌قدم ‌اول ‌قصد ‌داریم ‌بررسی ‌دلایل ‌جایگزینی ‌تک ‌بپردازیم ‌بین ‌برتری ‌هم ‌کنیم ‌دوم ‌فنّاوری ‌ماست ‌گام ‌سوم ‌مشخصات ‌اولین ‌دو ‌آخرین ‌پردازیم ‌البته ‌بخش ‌روند ‌لا ‌لای ‌یکدیگر ‌چکیده ‌چرا ‌ ‌پایه ‌ی ‌سری ‌کار‌آیی ‌انرژی ‌مصرفی ‌حافظه ‌پنهان ‌سریع ‌هوشمند ‌متقارن ‌نا ‌شکل‌ها ‌توضیحات ‌مراجع ‌فشرده ‌ ‌پشتیبان ‌فیلم ‌آموزشی ‌شبکه‌دانلود ‌آزمودن ‌عملیات ‌تردینگ ‌دوشنبه ‌تیر ‌ای ‌پردازنده ‌انواع ‌یو ‌ ‌یو ‌اینتل ‌درس ‌شیوه ‌ارائه ‌قدرتمندترین ‌پردازشگر ‌ابرکامپیوتر ‌نامتقارن ‌شهرداری ‌گسترش ‌عصر ‌ارتباطات ‌اینترنت ‌مشغول ‌کار ‌بند ‌روز ‌تعداد ‌افزوده ‌می‌شود ‌وجود ‌سازمان ‌اقدام ‌ارگان ‌خود ‌نموده ‌مثال ‌تقریباً ‌تمامی ‌کشور ‌اطلاع ‌رسانی ‌دانشجویان ‌دیگر ‌امکانات ‌جمله ‌اینترنتی ‌دارای ‌می‌باشند ‌بسیاری ‌فعالیت ‌توسط ‌کارمندان ‌انجام ‌می‌گرفت ‌وقت ‌زیاد ‌نیروی ‌سایت ‌زمان ‌کوتاه ‌تر ‌کمتر ‌می‌گیرد ‌دلیل ‌مهمی ‌استفاده ‌هست ‌علاوه ‌سازمان ‌مراجعین ‌راحت ‌کارشان ‌می‌رسد ‌راضی ‌هستند ‌نکته ‌حائض ‌اهمیتی ‌می‌توانند ‌مخصوص ‌خودشان ‌خصوصی ‌کنند ‌فقط ‌عضو ‌قادر ‌بازدید ‌یکی ‌موارد ‌منطقه ‌مختلفی ‌کارکنان ‌فراهم ‌کرده ‌صرفه ‌جویی ‌می‌شود ‌هستند ‌قبل ‌اگر ‌مشکلی ‌داشتند ‌می‌بایست ‌مراجعه ‌مشکل ‌اعلام ‌می‌کردند ‌تا ‌کارشناسان ‌مربوطه ‌رسیدگی ‌کنند ‌مثل ‌تفریحی ‌دارد ‌قدیمی ‌نظم ‌کارها ‌نداشت ‌می‌شد ‌کارهای ‌روزانه ‌عقب ‌افتادند ‌ما ‌تلاش ‌کردیم ‌گیرد ‌کاربر ‌ورود ‌مشکلات ‌بقیه ‌برسد ‌اهداف ‌زیر ‌دنبال ‌شد ‌• ‌رفت ‌آمد ‌کم ‌ ‌ساعت ‌کلیک ‌تغییر ‌یافت ‌رضایت ‌پیشگفتار ‌مقدمه ‌معرفی ‌محل ‌آموزی ‌تهران ‌تاریخچه ‌چارت ‌سازمانی ‌آموخته ‌پهناور ‌جهانی ‌ ‌محدودیت ‌صفحات ‌نویسی ‌کد ‌چیست ‌تجزیه ‌نمودار ‌سطح ‌صفر ‌پایگاه ‌مراحل ‌ساخت ‌جداول ‌طرح ‌صفحه ‌نخست ‌عکس ‌موزیک ‌فرم ‌اتصال ‌باز ‌کردن ‌رکورد ‌ریختن ‌درون ‌متغیر ‌اضافه ‌بانک‌ ‌بستن ‌رکود ‌و‌ارتباط ‌حل ‌خواندن ‌ثبت ‌کارشناس ‌مدیر ‌عملکرد ‌نشده ‌نتیجه ‌گیری ‌پیشنهاد ‌منابع ‌پیوست ‌کد ‌جاوا ‌اسکریپت ‌نمایش ‌مدت ‌حضور ‌تاریخ ‌شکل ‌اما‌ده ‌شدن ‌پویا ‌تأکید ‌نام ‌جدول ‌دیاگرام ‌قسمت ‌منوی ‌نمای ‌کلی ‌بدنه ‌اصلی ‌سایت‌ ‌سایز ‌بزرگ ‌ناحیه ‌ارجاع ‌تأیید ‌‌جهت ‌او ‌پسورد ‌بسیار ‌جهان ‌افزاری ‌سپری ‌شود ‌ولی ‌متأسفانه ‌هنوز ‌شرکت‌های ‌کوچک ‌کمبود ‌مواجه ‌ممکن ‌امر ‌نقش ‌باشند ‌طور ‌قطع ‌مهم ‌نکردن ‌مهندسین ‌علم ‌اکتفا ‌باشد ‌شرکتی ‌من ‌دوره ‌خودزا ‌نمودم ‌خراسان ‌باشد ‌حدوداً ‌کارکنان ‌هدف ‌همان ‌کاملاً ‌مشخص ‌تولید ‌بازار ‌استراتژی ‌مدل ‌نظیر ‌مبتنی ‌دهنده ‌اجزا ‌شبکه ‌لحاظ ‌جغرافیایی ‌ریخت ‌شناسی ‌ ‌پروتکل ‌ابزارهای ‌کابل ‌کارت ‌ ‌عملکردهای ‌نصب ‌تنظیمات ‌مربوط ‌لازم ‌فنی ‌نمودن ‌بودجه ‌نظر ‌ارتقا ‌ ‌آدرس ‌دهی ‌اینجا ‌شنبه ‌فروردین ‌اجزای ‌شبکه ‌جغرافیایی ‌کارآموزی ‌دهنده ‌نظیر ‌خصوصی ‌الکترونیک ‌پایان ‌نامه ‌مدیریت ‌تاکنون ‌عوامل ‌کلیدی ‌موفقیت ‌دانش ‌محققین ‌سازمان‌ها ‌شرایط ‌متفاوتی ‌گرفته ‌اما ‌پایان‌نامه ‌متعدد ‌دانش ‌عواملی ‌تعیین ‌گردد ‌باعث ‌توأماً ‌خلاقیت ‌یادگیری ‌شوند ‌موضوع ‌تحقیق ‌تأثیر ‌کاری ‌بس ‌دشوار ‌زمان‌بر ‌هست ‌مطالعه ‌تحقیقات ‌مختلف ‌هفت ‌عامل ‌مشترک ‌می‌باشند ‌متغیرهای ‌مستقل ‌تحقیق ‌وابسته ‌شاخصه‌ای ‌خبرگان ‌پرسشنامه ‌تهیه ‌آماری ‌توزیع ‌گردید ‌داده‌های ‌جمع ‌آوری ‌گردید ‌هنگامی ‌رابطه ‌به‌صورت ‌تعامل ‌ارتباط ‌می‌گیرد ‌مثبتی ‌دارند؛ ‌یکدیگر ‌گیرد ‌تنها ‌استراتژی‌ها ‌سیاست‌های ‌دانش‌محور ‌انسانی ‌منظور ‌فرودگاه‌های ‌پژوهش ‌منطق ‌پشتوانهٔ ‌زمینهٔ ‌پرسش ‌سابقه ‌ضرورت ‌فرضیه ‌کاربردهای ‌مزایای ‌حاصل ‌ابزار ‌گردآوری ‌مطالعات ‌کتابخانه ‌میدانی ‌جامعه ‌قلمرو ‌زمانی ‌مکانی ‌ساختار ‌فصل ‌مروری ‌ادبیات ‌اول ‌داده‌ها ‌مستتر ‌آشکار ‌تعاریف ‌دستگاه‌های ‌دوم ‌خاستگاه ‌دیدگاه‌های ‌فرآیند ‌سطوح ‌دیدگاه‌ها ‌خلاق ‌مؤثر ‌فردی ‌محیطی ‌گروهی ‌سوم ‌تعریف ‌عناصر ‌ویژگی‌های ‌یادگیرنده ‌تهدیدهای ‌موانع ‌بارگیری ‌جمع‌بندی ‌روایی ‌پایایی ‌فرضیه‌ها ‌پیشنهادی ‌معیارها ‌آزمون ‌دو‌جمله ‌فریدون ‌رگرسیون ‌خطی ‌ساده ‌چندگانه ‌واریانس ‌معادلات ‌چهارم ‌آمار ‌توصیفی ‌استنباطی ‌تبیین ‌تفسیر ‌مقایسه ‌فرعی ‌اول ‌ششم ‌هفتم ‌هشتم ‌نهم ‌دهم ‌یازدهم ‌دوازدهم ‌سیزدهم ‌چهاردهم ‌تشریح ‌نهایی ‌پیشنهاد‌ها ‌نتایج ‌دستاوردهای ‌راهکارهای ‌بهبود ‌آتی ‌فریدون ‌ساده ‌چندگانه ‌سازمانی ‌ساختاری ‌پایایی ‌تحقیق ‌آماری ‌محسن ‌حسن ‌بیگی ‌دانش ‌اطلاعات ‌فیزیکی ‌بایست ‌ابتدا ‌خواسته ‌شناسایی ‌آنالیز ‌گردند ‌چه ‌نماید ‌منابعی ‌نیاز ‌تأمین ‌خدمات ‌اکثریت ‌اقداماتی ‌داد ‌ادامه ‌مواردی ‌همچون ‌همه ‌تر ‌مسائل ‌امنیتی ‌پرداخته ‌گردد ‌فوق ‌خاص ‌منطقی ‌خواهند ‌داشت ‌‌یکی ‌پارامترهایی ‌معمولاً ‌طرف ‌اهمیت ‌هزینه ‌نهائی ‌برپا‌سازی ‌بنابراین ‌محتوای ‌جوم‌لا ‌اینترنت ‌جاوا‌اسکریپت ‌نحوه ‌سپس ‌ضمن ‌محتوی ‌صورت ‌تصویری ‌می‌شود ‌بعد ‌ارشد ‌گرایش ‌پروفایل ‌ایمیل ‌وبلاگ ‌اخیر ‌ ‌فراز ‌رایانه ‌آرشیو ‌عناوین ‌اردیبهشت ‌آبان ‌امداد ‌موضوعات ‌رایگان‌ ‌خرید ‌طراحی‌ ‌نامه‌ ‌نویسی‌ ‌وب‌ ‌آیا ‌کودکان ‌امروز ‌باهوش‌تر ‌دیروزند ‌ارزان ‌مطمئن ‌‍خرید ‌قول ‌جُنگ‌ ‌عضویت ‌خبرنامه ‌دریافت ‌ ‌ ‌رایگان ‌پای‌ ‌توجیه ‌آه‌ ‌اما‌ده ‌تحویل‌ ‌ویژوال ‌بیسیک ‌بانکداری ‌الگوریتم ‌سو‌رس ‌مسئله ‌هشت ‌وزیر ‌ ‌رزرو ‌بلیت ‌هواپیما ‌به‌یسی‌ ‌آرام ‌کلاس‌ ‌کار‌ ‌املا‌ ‌آموزان ‌دیرآموز‌ ‌ترتیب ‌نوشتن ‌آموزشی‌ ‌مایی ‌کنترل ‌خشم ‌در‌کودکان‌ ‌درمان ‌نارسا ‌ژاپن‌ ‌ژاپن ‌جیغ ‌نزنیم ‌باید ‌چهار ‌کنیم ‌ ‌و‌اثرات ‌دیرآموزان‌ ‌ده ‌ویژگی ‌معلمان ‌امروزی ‌یونسکو‌ ‌وابستگی ‌کودک ‌شی‌ ‌ ‌خاص‌ ‌والدین ‌دبستانی‌ ‌بهترین ‌مسئولیت ‌پذیری ‌است‌بهترین ‌زمان‌ ‌است ‌سؤال ‌استخدام‌ ‌رایگان ‌سواللات ‌آزمون ‌استخدامی ‌دستگاه ‌آج‌ ‌خصوصیات ‌معلم ‌موفق‌ ‌سؤالات ‌استخدامی‌ ‌نویسندگان ‌همکار ‌فینکستان ‌پرتال ‌زیور ‌هم‌زمان ‌عمومیت ‌یافتن ‌اغلب ‌مؤسسات ‌اختصاصی ‌به‌درستی ‌احساس ‌کردند ‌اینترانت ‌مطرح ‌گردیدند ‌کاملاً ‌بوده ‌عبور ‌موجود ‌اخیراً ‌راه ‌دور ‌ادارات ‌ ‌بند ‌عمومی ‌عموماً ‌با‌یکدیگر ‌نماید ‌عوض ‌خطوط ‌واقعی ‌به‌کمک ‌به‌منظور ‌کند ‌تشکیل ‌جزایر ‌امنیت ‌مبنای ‌نیازمندی‌های ‌مدیریتی ‌پیکربندی ‌مانیتور ‌کار‌آیی ‌سرویس‌های ‌مجتمع ‌حوزه‌های ‌سیگنالینگ ‌قابلیت‌های ‌تدارک ‌توافقات ‌پیاده ‌مفاهیم ‌سیاست ‌معماری ‌عملیاتی ‌لایه‌ای ‌و‌مدیریت ‌بسته ‌نهفته ‌ترافیک ‌گره ‌مانیتورینگ ‌مأخذ ‌نهفته ‌مجازی ‌لایه‌ای ‌اینترنت ‌نیاز ‌حاضر ‌زمینه ‌امور ‌سایر ‌متخصص ‌پیشرفت ‌نیازهای ‌ضروری ‌بشمار ‌همین ‌علت ‌تمام ‌مقطع ‌تحصیلی ‌کلیه ‌موظف ‌گذراندن ‌عمده ‌وزارت ‌علوم ‌تحقیقات ‌آزاد ‌اسلامی ‌گذاشتن ‌بتوانند ‌کار‌آشنا ‌بشوند ‌تحصیل ‌بشناسند ‌مقدمات ‌اولیه ‌فرا ‌بگیرند ‌علمی ‌بکنند ‌اشکالات ‌رفع ‌نمایند ‌مکان ‌وظایف ‌اسمبل ‌پنتیوم ‌تعمیر ‌لپ ‌تاپ ‌کابلی ‌کرد ‌سویچ ‌تاب ‌خریداری ‌رم ‌گرافیک ‌گیس ‌فنّاوری ‌آشنایی ‌راهنمای ‌پرینتر ‌لیزری ‌سیاه ‌سفید ‌خانگی ‌خط ‌تلفن ‌مگابایت ‌جوملا‌دانلود ‌تاپ ‌ف ‌رم ‌پرینتر ‌تلفن ‌سویچ ‌تاب ‌سفید ‌کرد ‌کنیم ‌گرافیک ‌خلاصه ‌این ‌کارآموز ‌جمعاً ‌ورد ‌فراری ‌مجموعه ‌فرانت ‌پی‌جویی‌کردن ‌ورد ‌اکسل ‌ ‌همچنین ‌بخشه‌ای ‌می‌گیرد ‌اما‌ده ‌کارآموزی ‌کارورزی ‌مختص ‌آورده ‌الف ‌شرکت ‌کارآموزی ‌فروشی ‌مکانیزاسیون ‌فروشگاه ‌نمایشگاه ‌شعبه ‌شهرستان ‌کرج ‌واقع ‌متقاضیان ‌نقطه ‌جهت ‌رسیدن ‌تکمیل ‌درخواست ‌کارمند ‌فروش ‌عدم ‌انبار ‌متصدی ‌انعکاس ‌داخلی ‌نسخه ‌تدارکات ‌حسابداری ‌کل ‌اعتبار ‌برآورد ‌صدور ‌چک ‌لیست ‌کتاب‌های ‌درخواستی ‌مرکزی ‌دسته ‌پخش ‌موجد ‌آنان ‌کتاب‌ها ‌همراه ‌نمودارها ‌برگه‌ها ‌سناریو ‌یوزکیس ‌… ‌توالی ‌حالت ‌نمودارهای ‌پروژه ‌کتابخانه ‌دلفی ‌مکانیزه ‌فروشی ‌کارآفرینی ‌داروخانه ‌سیستم ‌دارو ‌کنندگان ‌مالی ‌چندین ‌نمایند ‌قابلیت ‌تغییرات ‌سازگاری ‌امکان ‌اعمال ‌بیمه ‌کیفی ‌جزئیات ‌بیمار ‌وجه ‌دریافتی ‌پرداختی ‌برگ‌خریدهای ‌داروئی ‌بایستی ‌کمترین ‌جستجو ‌نمایید ‌داروهای ‌فروخته ‌کند ‌شامل ‌کامل ‌رشنال ‌رز ‌توالی ‌حالت ‌…نمونه ‌تومان ‌می‌رسد ‌شما ‌می‌توانید ‌کنید ‌٫ ‌غیر ‌مستقیم ‌داروخانه ‌رز ‌فعالیت ‌ام ‌آل ‌آل ‌عصرحاضردر ‌علوم‌تحقیقات‌فناوری ‌لیتوگرافی ‌بصیر ‌بود ‌گرافیکی ‌اعم ‌گرافیست ‌بنرهای ‌تبلیغاتی ‌ابعاد ‌اندازه ‌غیره ‌شد ‌می‌توانست ‌فو ‌ق ‌العاده ‌کسی ‌دانشجو ‌باشد ‌خیلی ‌علاقه ‌داشتم ‌وخیلی ‌کردم ‌کنم ‌شروع ‌مقابله ‌ویروس ‌مفهوم ‌دامین ‌طریقه ‌سازماندهی ‌فایل‌ها ‌پرونده ‌آزمایشگاه ‌سناریو ‌هست ‌سناریوی ‌ ‌مشتری ‌تقاضای ‌محصولات ‌طی ‌تماس ‌تلفنی ‌طریق ‌مسئول ‌بازاریابی ‌حضوری ‌بازرگانی ‌موجوی ‌سفارش ‌مذکور ‌وضعیت ‌حساب ‌سقف ‌وی ‌اظهار ‌تصمیم ‌ابلاغ ‌تأیید ‌محصول ‌فرستد ‌هماهنگی ‌باربری ‌دهد ‌انباردار ‌مطابق ‌مدارک ‌صادر ‌فاکتور ‌ارسالی ‌تأییدیه ‌رسید ‌اخذ ‌کلمات ‌افزار ‌رز ‌سیستم ‌فروش ‌آز ‌محمد ‌جعفر ‌زاده ‌بازرگانی ‌پروژه ‌پنج ‌سیستم ‌فروش ‌بازرگانی ‌است ‌نویسنده ‌میترا ‌خدارحمی ‌بدانند ‌دوران ‌خردسالی ‌است؛ ‌بطور ‌فطری ‌بودن ‌استقلال ‌می‌کند ‌کودکی ‌مسئولیت‌هایی ‌متناسب ‌سن ‌روحیه ‌دهند ‌آوردن ‌ضمانت ‌اجرایی ‌مناسب ‌والدینی ‌کودکانشان ‌نکرده‌اند ‌نگران ‌نباشند ‌آن‌ها ‌دست ‌نداده‌اند ‌مساعد ‌تشویق ‌تأیید ‌پاداش ‌قبال ‌مفهوم‌سازی ‌امتیازات ‌مقابل ‌حرف ‌شنوی ‌مسئولیت‌پذیری ‌قظ ‌یکشنبه ‌دبستانی ‌ والدین ‌هیج ‌پدری ‌هنگام ‌صبح ‌بیدار ‌نمی ‌زندگی ‌فرزندش ‌تیره ‌سازد ‌هیچ ‌مادری ‌گوید   ‌دادخواهم ‌زد ‌تحقیر ‌خواهم ‌کرد ‌جنگ ‌جدال ‌اجتناب ‌وضع ‌ناخواسته ‌نکات ‌بخیر ‌مادرهرگز ‌نباید ‌محصل ‌خواب ‌مادر ‌اطاق ‌پتو ‌بکشد ‌بگوید ‌یالا ‌بلند ‌شو ‌مگر ‌بینی ‌دیرت ‌نفرت ‌صدای ‌زنگدار ‌هدیه ‌فرزند ‌محصلمان ‌حروف ‌درشت ‌نوشته ‌حالا ‌توانی ‌رئیس ‌خودت ‌باشی ‌صبحانه ‌استرس ‌صرف ‌موقع ‌مناسبی ‌اصول ‌اخلاقی ‌آداب ‌معاشرت ‌نیست ‌جو ‌خوشایند ‌هرگونه ‌بگومگو ‌آلوده ‌بدخلق ‌تواند ‌اوقات ‌تلخی ‌منجر ‌‌استفاده ‌سخنان ‌نیشدار ‌طعنه ‌آمیز ‌تهدیدی ‌جدی ‌سلامت ‌روانی ‌آید ‌تحت ‌مؤدبانه ‌باکودک ‌صحبت ‌پول ‌توجیبی ‌مخارج ‌نه ‌اهرم ‌فشار ‌علیه ‌نبایستی ‌عصبانیت ‌کنند ‌خوشحالی ‌بی ‌مقدار ‌توان ‌خانواده ‌ونیازهای ‌سنی ‌لباس ‌پوشیدن ‌وقتی ‌مدرسه ‌لباس‌های ‌گران ‌پوشیده ‌مدام ‌تمیز ‌نگه ‌داشتن ‌بدود ‌‌ ‌بپرد ‌توپ ‌ماندن ‌ارجحیت ‌ایراد ‌موعظه ‌پاکیزگی ‌بادوام ‌فرزندمان ‌اش ‌بیشتر ‌تأمین ‌نماییم ‌عجله ‌نکنید ‌آورید ‌بیش ‌هدر ‌دهد ‌‌عجله ‌معمولاً ‌وسایل ‌شخصی ‌منزل ‌جابگذارد ‌اینگونه ‌مواقع ‌اشیای ‌فراموش ‌متهم ‌فراموشکاری ‌بدهی ‌مادرش ‌خانه ‌دعوا ‌نکنند ‌تفریحات ‌خارج ‌سال ‌ندهید ‌لحظه ‌تولد ‌می‌بیند ‌جدایی ‌متصور ‌نیست ‌می‌چسبد ‌چون ‌اختیار ‌می‌دهد ‌نگاه ‌حدود ‌ماهگی ‌رشد ‌عقل ‌می‌برد ‌نیست ‌انسان ‌جدا ‌همند ‌کشف ‌اضطراب ‌ان ‌ارامش ‌گذشته ‌پیدا ‌صورتی ‌عروسک ‌پتو ‌حوله ‌وسیله ‌دیگری ‌شدت ‌می‌شود ‌جا ‌انرا ‌حتی ‌مهمانی ‌تحمل ‌ساعته ‌ندارد ‌شسته ‌خشک ‌کند‌افراد ‌اشیا ‌انتقالی ‌گذرا ‌گویند ‌جایگزین ‌موقتی ‌همیشه ‌کنار ‌است ‌حالی ‌عشق ‌دقایق ‌نکته ‌ناشی ‌رفتاری ‌طبیعی ‌شمار ‌رود ‌دارند ‌اوست ‌میزان ‌آرامش ‌شیئی ‌خودش ‌راهنمایی ‌محبوب ‌شود ‌اجازه ‌دهید ‌اسباب ‌محبوبش ‌کنارش ‌اختلال ‌نکرده ‌عیبی ‌بگذارید ‌فرزندتان ‌قدر ‌عروسک ‌بوی ‌صابون ‌پودری ‌عروسکش ‌زده ‌اید ‌بدش ‌بار ‌بشویید ‌جرم ‌باکتری ‌زمین ‌رویش ‌نشسته ‌پاک ‌خصوص ‌شستن ‌بیماری ‌دوباره ‌جلوگیری ‌مواقعی ‌بیاورد ‌وارد ‌جدیدی ‌حواسش ‌اطراف ‌پرت ‌نشود ‌احترام ‌بگذارید ‌مقدس ‌ارزش ‌ترین ‌دارایی ‌محسوب ‌شود ‌هرگز ‌پای ‌میان ‌سر ‌تان ‌نگذارید ‌قایم ‌نکنید ‌خطر ‌شوید ‌پستانک ‌شیشه ‌آب ‌رده ‌جور ‌بگیرد ‌شرط ‌آنکه ‌مخل ‌سخن ‌گفتن ‌نشود ‌دیدید ‌میوه ‌شیر ‌خشکش ‌فوراً ‌فکر ‌بیرون ‌بیاید ‌کودکانی ‌نوشیدنی ‌شیرین ‌برند ‌چرت ‌شبانه ‌دهان ‌شان ‌ابتلا ‌سندرم ‌پوسیدگی ‌دندان ‌گیرند ‌همچنان ‌حسابی ‌محبت ‌نشان ‌دهید ‌کی ‌خواهد ‌ندارد ‌مواظب ‌باشید ‌گم ‌نشود ‌باشید ‌انتظار ‌حداقل ‌سالگی ‌پتوی ‌بچسبد ‌وسایلی ‌تدریج ‌کمرنگ ‌شود ‌احساسی ‌عاطفی ‌افرادی ‌غیر ‌پدر ‌مالکیت ‌بگذاریم ‌بدهیم ‌طریقی ‌اضطرابش ‌نیاورد ‌مانند ‌بخواهند ‌دستمان ‌مهمانی ‌برویم ‌کلاس ‌جمعه ‌بی‌حرکت ‌ساکت ‌بایستید ‌نزدیک‌ترین ‌دانش‌آموز ‌برد ‌صبر ‌کنید ‌رفته‌رفته ‌دیگران ‌رسیده ‌نشد ‌فریاد ‌نکشید ‌صدایی ‌آهسته ‌نفر ‌شاگردانی ‌آمادگی ‌گوش ‌دادن ‌کنید ‌حس ‌کنجکاوی ‌دانش‌آموزان ‌طبیعت ‌طوری ‌دوست ‌مطلبی ‌غافل ‌بماند ‌بشنوند ‌تذکری ‌بدهید ‌سؤالی ‌بپرسید ‌انتهای ‌سؤال ‌شاگردان ‌می‌دانید ‌نمی‌داده ‌بیاورید ‌تأثیر ‌لو ‌رفتن ‌وراج ‌چشم‌ها ‌سوی ‌نشانه ‌رفته ‌مشاهده ‌خواهید ‌کرد ‌مردم ‌عاشق ‌تمجید ‌غر ‌زدن ‌دانش‌آموزانی ‌نمی‌کنند ‌کسانی ‌می‌کنند ‌تکلیف ‌آغاز ‌پلی ‌کپی ‌تخته ‌بنویسید ‌اهدافی ‌مثلاً ‌سرگروه‌ها ‌بدهید ‌بی‌نظمی ‌توهین ‌تلقی ‌اقتضای ‌چیز ‌روش‌های ‌مقتضی ‌تفریح ‌بدهد ‌حد ‌موضوعی ‌سرگرم ‌شیوه‌هایی ‌حسب ‌کاست ‌نوار ‌ویدئویی ‌تدوین ‌قانون ‌مقررات ‌تدوین ‌قوانین ‌کلاسی ‌وتشریح ‌وآگاهی ‌ذرس ‌مثبت ‌همکاری ‌اموزان ‌ویادگیری ‌مثبت ‌برخورد ‌حذف ‌حرکات ‌مزاحم ‌سروصداها ‌حرکاتی ‌برهم ‌خنثی ‌نگاه ‌عادلانه ‌ونگاه ‌وتوجه ‌‌باعث ‌گیرند ‌وکمتر ‌حاشیه ‌پردازند ‌استفاده ‌تنوع ‌تدریس ‌واستفاده ‌‌به ‌ازطلاعات ‌‌ضمن ‌جذاب ‌دروس ‌ومفاهیم ‌‌در ‌کاهش ‌حواس ‌پرتی ‌میزانی ‌تیپ ‌شخصیتی ‌‌منطقی ‌وعقلانی ‌عمل ‌انگیزه ‌بیان ‌کاربرد ‌واهداف ‌وهم ‌تواند ‌ومشارکت ‌دیروزند ‌مهدی ‌بیاتی ‌گفت‌وگو ‌ایسنا ‌«بردگان ‌دیروز» ‌«عروسکان ‌امروز» ‌عبارتی ‌«»راموش ‌شدگان ‌«گم ‌فردا» ‌دانست ‌گفت ‌تربیتی ‌درحال ‌اتخاذ ‌کرده‌اند ‌آینده ‌نسلی ‌سردرگم ‌فاقد ‌خواهیم ‌داد‌در ‌گمان ‌باهوش ‌دیروز ‌درحالیکه ‌تصور ‌غلط ‌وسیعی ‌مواجه‌اند ‌دچار ‌سردرگمی ‌شاهد ‌بهم ‌ریختگی ‌حوزه ‌شویم ‌افزود ‌توهم ‌هوش ‌فرزندان ‌جبران ‌نداشته‌ها ‌عقده‌های ‌خود ‌فرزندانشان ‌کلاسهای ‌فشارهایی ‌توانشان ‌مجبور ‌می‌کنند ‌رفتارها ‌گرفتن ‌کرد ‌آنچه ‌خودفراموشی ‌طوریکه ‌لذت ‌نبرده ‌نداشته‌هایشان ‌درگیر ‌پروسه ‌کلاس‌های ‌و ‌تبدیل ‌پز ‌اجتماعی ‌شرایطی ‌دائماً ‌معرض ‌پاسخ ‌خودبزرگ ‌کاذب ‌توانمند ‌موفق ‌اراده ‌برسند؛ ‌طرز ‌تفکر ‌توانایی ‌واقعیت‌های ‌اجتماعی ‌نداشته ‌گشتگی ‌روانشناس ‌می‌توان ‌مسئولیت ‌لوس ‌ناتوان ‌سپرد ‌گاه ‌یاد ‌نگرفته‌اند ‌وسیله‌ای ‌پز ‌والدینشان ‌عروسک‌های ‌خیمه ‌شب ‌متحمل ‌آسیب‌های ‌بلکه ‌اجتماع ‌داد ‌ساله ‌رسمی ‌فعالیت‌های ‌صفر ‌سالگی ‌ممنوع ‌آکادمیک ‌فضاهای ‌فشارهای ‌تنش‌های ‌زنده ‌زیرا ‌اصلاً ‌معنا ‌یعنی ‌دارایی‌های ‌بردن ‌حال ‌داد‌انسان ‌تعادل ‌داشته‌های ‌نهایت ‌ببرد ‌علمی ‌صنعتی ‌نخواهیم ‌بود ‌اصلاح ‌دیرآموز ‌آنجایی ‌ذهنی ‌کمی ‌عادی ‌توانند ‌همسالان ‌تأکید ‌استمرارو ‌تکرار ‌حصول ‌سایه ‌شکیبایی ‌استمرار ‌برنا ‌مه ‌پایداری ‌عنایت ‌آموز ‌دیر ‌متفاوت ‌پذیرش ‌آموختن ‌مواد ‌درسی ‌کندتر ‌معمولی ‌بزرگسالی ‌محیط ‌قادرند ‌برخوردار ‌آموز ‌این ‌تمرکز ‌ضعیفی ‌مشکلاتی ‌برایشان ‌همه ‌تونن ‌زرنگ ‌باشن ‌تألیف ‌دکتر ‌مصطفی ‌تبریزی ‌پرورش ‌توانایِی ‌ذهنی ‌تمرینات ‌قابل ‌توجهی ‌تقویت ‌ایشان ‌بنماید ‌یادگیری ‌دیرتر ‌قص ‌توصیه ‌روش‌های ‌متنوع ‌آموزش‌حتی ‌الا ‌مکا ‌ن ‌یستی ‌عینی ‌ملموس ‌انعطا ‌پذیر ‌کودکا ‌انجا ‌م ‌تکالیف ‌دقت ‌کافی ‌اختصاص ‌پیشنها ‌د ‌کاسته ‌کیفیت ‌تصحیح ‌رؤیت ‌مربی ‌کودکان ‌شکست ‌درپی ‌اعتماد ‌نفس ‌نمره ‌هایشان ‌نسبت ‌سنجیده ‌اندک ‌پیشرفتی ‌تشویق ‌واقعیت ‌عقلی ‌کلاس ‌ابتدایی ‌کسب ‌بعدی ‌کمتری ‌حمایت ‌ویژه ‌لزوم ‌فارسی ‌الف ‌دبستا ‌تشخیص ‌درک ‌معنای ‌چیزی ‌خوانده ‌دارند‌برای ‌رساندن ‌روش‌ابزار ‌کتب ‌کمکی ‌خاصی ‌ب ‌حسی ‌نمود‌در ‌کلمه ‌خوانا ‌کا ‌غذ ‌سمباده ‌خاک ‌رس ‌رنگ ‌زنی ‌انگشتی ‌نماید‌آنگاه ‌انگشت ‌ردگیری ‌حین ‌کودک ‌ ‌تلفظ ‌آموزگار ‌شنود؛ ‌ ‌ببیند؛ ‌خود ‌‌کلمه ‌گو ‌کند؛ ‌عضلانی ‌رد ‌لمس ‌ترسیم ‌حرکت ‌بیند؛ ‌گیری ‌لامسه ‌بینایی ‌شنوایی ‌توأمان ‌تحریک ‌فراگیر ‌پذیرفت ‌وادارد ‌خودکار ‌خاطر ‌بسپارد‌به ‌الفبای ‌عمو ‌فردوس‌در ‌دکمه ‌کلید ‌شنود ‌صحیح ‌آشنا ‌گفته ‌درخواندن ‌‌جهت ‌بخوانیم ‌بنویسیم ‌تکنولوزی ‌دفتربرنامه ‌ریزی ‌پرورش ‌سازمی ‌ازتمرینات ‌روان ‌خوانی ‌مهارت ‌جملات ‌نمود ‌نمائیم ‌توضیح ‌مفاهیم ‌متون ‌یابد ‌از ‌یگر ‌دیرآموزاین ‌تمایلی ‌دیکته ‌آن‌هایی ‌نویسند ‌اشتباهات ‌مرتکب ‌شوند ‌تقدم ‌فراگیرمان ‌شیم ‌اشکال ‌است ‌فراگیر ‌متن ‌مرتبه ‌اشکالی ‌باشد؛ ‌نوشتاری ‌لغات ‌متن ‌طولانی ‌نباشد؛ ‌داری ‌‌می ‌توانید ‌عبارت ‌کنید؛ ‌تنوع ‌املا ‌وایت ‌برد ‌ماسه‌ساخت ‌رنگی ‌فراگیرانمان ‌مؤثر ‌نویسی ‌کارساز ‌نمود ‌الفبه ‌گفته ‌روشی ‌گرفت ‌موفقیتش ‌تضمین ‌علاقمند ‌بآموزگار ‌مادرکلمه ‌تکه ‌کاغذ ‌پانزده ‌سانتی ‌متر ‌ست ‌موقعی ‌نگرد ‌جکودک ‌حالیکه ‌آورد ‌گانه ‌ددر ‌مرحله ‌اصل ‌شود‌اگر ‌درست ‌جعبه ‌گذاشته ‌اولیا ‌دانش ‌شایانی ‌نماید ‌ملاحظه ‌داشت ‌نظارت ‌بنویسندوتلفظ ‌سیلاب ‌بخوانند ‌‌سپس ‌متصل ‌سازند ‌سؤالاتی ‌درباره ‌خوب ‌‌دوم ‌دیرآموزان ‌ریاضیات ‌اعداد ‌شناسند ‌محاسبه ‌دارند ‌آر ‌بشمارند ‌روابط ‌حاکم ‌ریاضی ‌ضعیف ‌ ‌تفریق ‌تسلط ‌یافته ‌ضرب ‌تقسیم ‌آگاهی ‌افزارهای ‌بازار‌توصیه ‌تشخیصی ‌حیطه ‌اختلالات ‌هوشی ‌ناتوانی ‌اجرای ‌آزمونهای ‌انفرادی ‌باشد‌وجود ‌ثابت ‌فرد ‌گونه ‌بارز ‌نیم ‌رخ ‌شناختی ‌باشد‌آن ‌عاطفی‌غیبت ‌مکرر ‌‌مشکلات ‌دیداری ‌شنیداری ‌نامطلوب ‌باشد‌بنابراین ‌صحت ‌رکن ‌باشد‌ضروری ‌شناس ‌سنجش ‌ابزاری ‌مطلوبی ‌اثر ‌انحراف ‌ندارد‌به ‌آزمونگر ‌توانایی‌های ‌نیآختی ‌گوناگون ‌بتواند ‌پایاترین ‌جمعیت ‌کند‌بسیاری ‌مشخصی ‌آزمون‌ها ‌فواصل ‌معین ‌دارند‌که ‌آزمون‌هایی ‌اختصاصاًبرای ‌زیرا ‌بسیاری ‌مبتلا ‌نقص ‌خوبی ‌محدود ‌گردد‌آزمونهای ‌موقعیتی ‌رؤیا ‌محوله ‌نمی‌دهد ‌اصولاً ‌سؤالات ‌بخواندبنابراین ‌‌کم ‌نمرات ‌خرده ‌مهارت‌های ‌قبیل ‌‌ریاضی ‌و ‌منعکس ‌در ‌دقیق ‌آزمودنی ‌رفتارهای ‌مداخله ‌مشابه ‌دامنه ‌‌تحریک ‌ناکامی ‌شدید ‌بنا ‌ذکر ‌شود‌در ‌هوشبه‌صورت ‌هوشبهر‌و ‌باشد‌آزمون‌ها ‌هنجارهای ‌گسترده ‌ملی ‌گردد‌هنجارهای ‌بچه ‌ملاک‌ها ‌مطلوب ‌گویی ‌‌پاسخ ‌شفاهی ‌تکمیلی ‌‌تکالیف ‌مدادکاغذی ‌‌دستکاری ‌اشیا‌شناسایی ‌علامت ‌گذاری ‌‌تقلید ‌‌پاسخ‌های ‌ومشاهده ‌نماید‌همچنین ‌جنبه ‌مقیاس ‌وکسلر ‌کودکان ‌تجدید ‌نظرشده ‌کافمن ‌ملاک‌های ‌تکنیکی ‌روایی‌پایایی ‌هنجاری ‌کافی‌برخوردار ‌شود‌دو ‌یادشده ‌چگونگی ‌دارندولی ‌معنی ‌درستی ‌نادرستی ‌کلامی ‌زبان‌وغیر ‌کلامیدیداری ‌فضایی‌می ‌‌آزمون ‌متوالی ‌است‌در ‌‌محرکات ‌پشت ‌منظوط ‌دستکاری ‌محرکات ‌‌گشتالت ‌موازی ‌یکپارچه ‌شوند‌از ‌سبک ‌کرد‌کافمن ‌وکافمن ‌‌در ‌‌مهارت‌ها ‌کیفیات ‌اکتسابی ‌رسانده ‌شود‌بیشتر ‌سنجند‌سایر ‌ازمونها ‌مشخصاًبر ‌دانسته ‌تکیه ‌‌نوع ‌مد ‌همان‌هایی ‌روزمره ‌می‌گردندنظیر ‌خزانه ‌‌درک ‌موقعیت‌های ‌عمومی‌و ‌مدارس ‌آنجا ‌یی ‌نسبتاً ‌جدیدتر ‌منتشر ‌‌می ‌ونقاط ‌ضعف ‌نگردیده ‌است‌یکی ‌به ‌در ‌هنجار ‌بند‌این ‌کنند‌هر ‌آزمونگران ‌شوندنظیر ‌هجی ‌ونگارش ‌سنجد‌برخلاف ‌‌نمونه ‌هنجاریابی ‌‌کودکان ‌استثنایی ‌ماندگی ‌‌ناتوان ‌‌سرآمد ‌ورا ‌می‌گیرد ‌شاخص ‌معتبری ‌قلمداد ‌آزموننسبت ‌شباهت ‌‌به ‌بدست ‌آمده ‌اعتبار ‌تفاوت‌های ‌نژادی ‌فرهنگی ‌دارد‌این ‌پانتومیم ‌وبطور ‌حرکتی ‌شوند‌این ‌معلولیت ‌شدیدی ‌گفتار ‌است‌اگر ‌برقراری ‌دستورات ‌اجرائی ‌فرایندی ‌غیراستاندارد ‌موجب ‌اعتباری ‌هنجارها ‌مکمل ‌گوناگونی ‌–فرهنگی ‌براساس ‌متقاطع ‌بوسیله ‌نژاد ‌تحصیلات ‌والدین‌می ‌سالانش ‌دارد‌همچنین ‌دارای ‌راهبردهای ‌‌ریاضیات ‌براساس ‌توانایی‌ها ‌فرایند ‌باشد‌همانطوری ‌جهت ‌گفتاری ‌زبانی ‌مفید ‌نتایج ‌متعلق ‌گروه‌های ‌اقتصادی ‌–اجتماعی ‌بالا ‌کسانی ‌خلاف ‌عملی ‌نمرات ‌بالایی ‌کنند‌ممکن ‌نسبتنمرات ‌کنند‌نمره ‌پایین ‌اختلاف ‌مشکوک ‌ناتوانی‌های ‌واین ‌مساله ‌واجد ‌نگردد ‌درآزمونگر ‌پاسخگویی ‌نیست‌دستکاری ‌‌مهارت‌های ‌مدادکاغذی‌پاسخ‌های ‌تفصیلی ‌‌شناسایی ‌تقلید ‌تماماً ‌هرکدام ‌پاسخ‌ها ‌جداگانه ‌ماهر ‌بااستفاده ‌نظریه ‌هوشمندانه ‌نماید‌بسیاری ‌نیازمند ‌شناسایی ‌اندکی ‌پاسخ‌های ‌می ‌بینیم ‌مواد ‌شود‌همین ‌زحمت ‌بخصوص ‌اصولاًنسبت ‌تجربه ‌با ‌می‌گردد ‌آنرا ‌تا ‌‌حدود ‌ ‌سالگی ‌مشخصاً ‌آزمون ‌انتخابی ‌نوجوانان ‌پایاییی ‌بدهد ‌ویژگیهایی ‌ندارند ‌هستند‌از ‌آزمونهاینامناسب ‌عموماًاز ‌اسلوسن ‌‌اشاره ‌کرئ ‌ناکافی ‌نامشخص ‌نامناسب ‌باشد‌همچنین ‌واژگان ‌مصور ‌بادی ‌–تجدید ‌آزمون ‌سریع‌برای ‌نیستند ‌محدودی ‌دهند‌آزمون ‌ماتریس‌های ‌رونده ‌ریون ‌زمره ‌دارد‌زیرا ‌استدلال ‌–فضایی ‌دهد‌در ‌نمراتی ‌آِ ‌گردیده ‌‌تا ‌حداکثر ‌شود‌بنا ‌نظیر ‌اوتیس ‌–لنون ‌‌جهت ‌کرد‌چنانچه ‌بارزی ‌قاطع ‌منابع‌تشخیص ‌ساماندهی ‌نوشته‌الیزابت ‌‌اچ ‌‌ایلواردفرانک‌آر‌براوان ‌ترجمه ‌‌رضا ‌برادری ‌نارسانویسی ‌نارسانویس ‌هستند ‌معمولاً ‌صدمات ‌مغزی ‌آسیب ‌مغزی ‌نارسایی ‌دیده ‌اصطلاح ‌دیس ‌گرافی ‌علیرغم ‌بد ‌نویسند ‌فراگرد ‌فکری ‌پیچیده ‌اعصاب ‌نواحی ‌مغز ‌ارتباطی ‌مستقیماً ‌نگهداری ‌‌نوشتن ‌ادراک ‌الگوهای ‌نمادی ‌ترسیمی ‌مستلزم ‌–حرکتی ‌دیدن ‌چشم ‌ظریف ‌چشم ‌دست ‌عضلات ‌بازو ‌انگشتان ‌واژه ‌بنایی ‌باشد‌این ‌بازتابی ‌جنبش ‌رونویسی ‌نحو ‌نباشد ‌نباشد ‌برون ‌داوری ‌فضایی ‌نمایان ‌دور ‌نزدیک ‌کنند‌برخی ‌کمبودها ‌حرکتی ‌سپاری ‌منتهی ‌عللی ‌دشواری ‌املای ‌عدم ‌ضعف ‌اختلال ‌دشواری ‌انتقال ‌کانال ‌پیوندهای ‌انتزاعی ‌مشکل ‌انداختن ‌حلقه ‌مینی ‌بسکتبال ‌ماهیگیری ‌قلاب ‌آهنربایی ‌کوبیدن ‌میخ ‌پرتاب ‌چسبانک ‌دارت ‌پلاستیکی ‌چوبی ‌عمودی ‌راکد ‌بولینگ ‌پیچاندن ‌نخ ‌قرقره ‌حمل ‌استکان ‌پر ‌نریزد ‌زنگوله ‌صدا ‌نیاید ‌تیله ‌یکقل ‌قل ‌خمیر ‌کتابی ‌بیافتد ‌قاشق ‌چایخوری ‌تخم ‌مرغی ‌شکلی ‌نیافتد ‌دوختدوخت ‌کوپلن ‌دوز ‌پیچ ‌مهره ‌مختلفریز ‌درشت ‌قیچی ‌کاغذهای ‌باطله ‌مچاله ‌روزنامه ‌لباس‌بندکفش ‌زیپ ‌فرمان ‌تعدادی ‌برد ‌شماره ‌بخواهید ‌ازکودک ‌تابلو ‌دوایری ‌کند‌در ‌عقربه ‌ساعت ‌هندسی ‌بخواهیدباچشمان ‌راست‌حروف ‌بنویسد ‌منحنی ‌پیوسته ‌شکسته ‌نشستن ‌صندلی ‌بنشیند ‌ارتفاع ‌میز ‌تحریر ‌قد ‌ساعد ‌راحتی ‌دفتری ‌نویسد ‌راست ‌‌بدین ‌لبه ‌تحریر ‌زاویه ‌حدوداً ‌درجه ‌مداد ‌شصت ‌بالای ‌تراشیده ‌داخل ‌گلف ‌پینگ ‌پنگ ‌گل ‌مداد ‌وسط ‌بگیرد ‌کلفت ‌بزرگ‌تر ‌نوک ‌قلم ‌‌از ‌پررنگ ‌ضخامت ‌نمرینات ‌آرامی ‌ابتدای ‌خودداری ‌دستش ‌گواش ‌دلخواه ‌برگه ‌نقاشی ‌از ‌الفبا ‌کف ‌سینی ‌نمک ‌شن ‌بپوشانید ‌کودکتان ‌کلماتی ‌ازکاموا ‌بنویسید ‌چشمان ‌شابلون ‌مدادرنگی ‌کند‌سپس ‌الگو ‌بردارید ‌مدادهای ‌کند‌پس ‌برداشته ‌حرفی ‌شابلون ‌عدد ‌عددی ‌بردارد ‌کند ‌درهم ‌نازکی ‌گذارید ‌مهم‌ترین ‌ماده ‌عهده ‌لغت ‌پرکردن ‌برسرجمع ‌تقریر ‌مطالبی ‌بنویسد ‌‌است ‌معادل ‌املا ‌ ‌ودیکته ‌نداریم ‌ ‌برنویسییاگفتار ‌نویسیرا ‌شخص ‌‌با ‌بنای ‌دگیری ‌ضروریات ‌نظام ‌ماست ‌واز ‌طرفی ‌روش‌ها ‌متداول ‌گشای ‌لذا ‌وجالب ‌وتصحیح ‌نفری ‌ودر ‌ودرانتها ‌دهیم ‌وآن ‌درپوشه ‌گروه‌ها ‌باکمک ‌اعضا ‌گروه ‌وما ‌گروها ‌ومی ‌خوانیم ‌وسپس ‌گویم ‌ویا ‌پاراگراف ‌تلفیقی ‌وبه ‌گوییم ‌وبرای ‌خواند ‌کدام ‌بنویسند ‌رادر ‌بنویسدواز ‌وهر ‌درکنار ‌ویک ‌وزیبا ‌بسازد ‌شاگردی ‌چندانی ‌آموزضعیف ‌قوی ‌نشاند ‌بعضی ‌برایش ‌مشورت ‌‌در ‌رابه ‌ذهن ‌سپارد ‌باافت ‌وهمیشگی ‌ودانش ‌وبعد ‌اشتباه ‌کشیم ‌ومابه ‌دهیم ‌ازا ‌ملا ‌ ‌بخواند ‌ننویسند ‌‌وتنها ‌ ‌ ‌مجدد ‌وبچه ‌هوا ‌نوان ‌شاگرد ‌جلوی ‌وشاگرد ‌عقبی ‌بتوان ‌بفهمد ‌وبنویسد ‌واملا ‌ ‌بیاورند ‌ولغات ‌ببرند ‌بریده ‌بند ‌وبر ‌ورقه ‌بچسبانند ‌تشدید ‌ناقص ‌آموزا ‌بگذارند ‌کنا ‌ر ‌بزنند ‌املا ‌صحیح ‌بنویسند ‌متنی ‌هایش ‌پرده ‌کشد ‌فهمیدند ‌آییینه ‌‌کلمات ‌برعکس ‌نویسیم ‌آیینه ‌‌ویا ‌بخوانند ‌‌دیکته ‌آبکی ‌‌روش ‌ازآب ‌ومحیط ‌حیاط ‌‌بدین ‌باخود ‌پاش ‌آورند ‌وبا ‌وگروهی ‌‌روش ‌بسازند ‌پارچه ‌ویانخ ‌وسوزن ‌بدوزد ‌دراین ‌باهنروبازی ‌توامان ‌متضاد ‌صداها ‌ولهجه ‌ولحن ‌خونگیرد ‌ازاطرافیان ‌بخواهد ‌املا ‌رابرروی ‌وصدای ‌ضیط ‌بیاوردوبچه ‌ارزشیابی ‌نشنوند ‌همکاران ‌املاهای ‌تعویض ‌بگویند ‌وگویش ‌ووالدین ‌تصیح ‌ومادر ‌‌هر ‌انتها ‌عمداً ‌سواد ‌ضبط ‌اولیا ‌بنماید ‌‌که ‌داد‌تا ‌کنند‌ولی ‌لغاتی ‌مقوا ‌تخفیف ‌و‌زمان ‌کوتاهی ‌را‌جمع ‌ذهنشان ‌مانده ‌نوین‌سد ‌یونسکو ‌دانیم ‌آموزیم ‌داننده ‌وهله ‌عرضه ‌تسهیل ‌گر ‌دانند ‌بردانش ‌آن‌هاست ‌زنگ ‌بازی ‌حق ‌مسلم ‌برداشتن ‌دیوارهای ‌و‌جامعه ‌قرن ‌مداوم ‌باید‌فرصت ‌سهم ‌بر‌نیازهای ‌معنوی ‌و‌اخلاق ‌آموز ‌می‌کند ‌

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.