مرجع پروژه های دانشجویی رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات

مرجع پروژه های دانشجویی رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات

خرید ارزان و مطمئن پروژه و پایان نامه دانشجویی
مرجع پروژه های دانشجویی رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات

مرجع پروژه های دانشجویی رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات

خرید ارزان و مطمئن پروژه و پایان نامه دانشجویی

قوی ترین ابزار های آنلاین روتوش عکس را بشناسید!

قوی ترین ابزار های آنلاین روتوش عکس را بشناسید!

هیچ کس بی نقص نیست اما بهتر است انسان همیشه مرتب و بی نقص باشد. داشتن آکنه و آسیب های پوستی در تصاویر هم جزء مشکلات جسمی است و تنها راه حل رفع آن نیز روتوش کردن است. در این زمینه هم ابزار زیاد است؛ فوتوشاپ، گیمپ، کورل و … اما وقتی رایانه در دسترس نیست و نیاز فوری هم دارید چطور؟ فقط یک چیز می ماند! نت و ابزار های آنلاین! پس برای آشنایی با سه برنامه برتر روتوش و بهبود تصاویر با برسام همراه باشید

قوی ترین ابزار های آنلاین روتوش عکس را بشناسید!
روتوش

ابزار های آنلاین هم کم نیستند؛ اما در زیر با سه سایت قدرتمند آشنا می شویم که اگر مورد بهتری هم به ذهن شما می رسد و ما آن را ننوشته ایم، از شما درخواست می کنیم تا به ما معرفی شان کنید.

Pho.to

روتوش
Pho.to یک ابزار آنلاین ویرایش عکس هست که جلوه های ویژه جذابی به عکس ها می دهد. یکی از آن ها روتوش تصویر است که به آسانی می توانید نقاط نازیبا را از صورت تان حذف نمایید، دندان هایتان را براق کنید و پوست صورت تان را یکدست و لطیف تر کنید.

روتوش

پس از مراجعه به همین بخش، Enhance your Photo را کلیک نموده و تصویر را آپلود نمایید. پس از آپلود، تصویر شما آنالیز شده و ۷ افکت به صورت خودکار تصویر تان را بهبود می دهند. آرایش صورت و سفید کردن دندان هم جزء امکانات این سرویس می باشد که در صورتی که چهره شما را خیلی غیر طبیعی می کنند می توانید به آسانی تیک شان را بردارید.

روتوش

اکنون تصویر روتوش شده و پیش نمایشی نشان داده می شود. در کنار، تصویر اولیه تان را نیز خواهید داشت. Pho.to یک ابزار عالی است که می تواند کل عملیات بهبود (از جمله تخریب، زیر سازی، فونداسیون، چینش منظم و نازک کاری صورت – دخترا ناراحت نشوند یک موقع ها!) را به طور خودکار انجام دهد. البته همانطور که بدیهی است کار ماشینی هیچ ظرافت و دقت کاملی را ندارد و به یک سری تغییرات دستی نیز نیاز دارید که متاسفانه این سرویس پوشش نمی دهد.

Fotorروتوش

Fotor هم یک سرویس آنلاین ویرایش تصویر است که صد ها ویژگی را در بر می گیرد و یکی از آن ها از بین بردن جای زخم ها و جوش هاست. در این سرویس می توانید هر ماژول مخصوص موردنظر تان را بیابید.
در این صفحه، بر روی Get Started کلیک نمایید تا ویرایش گر تکامل یافته جلوی شما باز خواهد شد. در اینجا عکس موردنظرتان را آپ کنید و منتظر بمانید تا لود شود.
پس از بارگزاری، از Blemish Fix برای از بین بردن نقاط زاید صورت استفاده نمایید. اما به یاد داشته باشید ابتدا اندازه قلم را تنظیم نمایید. به عنوان یک ترفند بهتر است اندازه زوم ۵۰% باشد. اکنون تنها با کلیک کردن بر روی نقاط آن ها را از بین ببرید. این روش برای تصحیح چین و چروک ها هم کاربرد دارد.

روتوش
جدای از این، در بخش های دیگر می توانید به چندین ویژگی دیگر نیز دست پیدا کنید؛ مثلا تون پوست را تغییر دهید، رژ و ریمل (برای خانم ها!) بکشید و …
این ویژگی ها را تا حد نیاز اعمال کنید و در آخر یک خروجی بگیرید و با دوستان تان به اشتراک بگذارید.

Pic Monkey

روتوش

آخرین سرویس مان نیز Pic Monkey است. این سرویس آنلاین مانند Fotor می باشد. دو سرویس بالا در کل کافی هستند اما میتوانید به پیک مانکی به عنوان یک جایگزین نگاه کنید. در فوتور می توانستید ماژول روتوش را انتخاب نمایید اینجا هم می توانید.
از جمله ویژگی های خوب این سرویس اینست که می توانید پیش از شروع با تصاویر پیشفرض انقدر کار کنید تا دست تان راه بیافتد.
نتیجه گیری
سرویس های بالا همگی امکاناتی برای بهتر شدن تصاویر در اختیارتان قرار می دهند که می توانید خودتان را از حجت به پارمیدا تبدیل کنید اما همیشه جوانب کار را در نظر داشته باشید. این سرویس ها برنامه های اندروید و آیفون شان را نیز در بر می گیرند که برحسب نیاز می توانید آن ها را نصب و از آن ها استفاده نمایید. امیدواریم از این نوشته برسام لذت برده باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.